januari 16, 2010

I don't know...

I closed my swedish blog but somehow I'm missing it, even though I'm not bloggin. I'm not even blogging here. For the moment I'm just feeling tired and feeling as if i have nothing worth reading about. So why blog?

The reason why there is privacy setting for my swedish blog is because I am not ready to delete it but I dont want to keep it open either with all my posts available. So even though it says that you dont have access to "this blog" when you try to go to it doesnt mean someone else has. Because no one but myself got access. It's closed for time being. Knowing myself well enough, I can easily say: the swedish blog will be back. But not now. Maybe tomorrow, maybe next week or maybe next year. I don't know.

5 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid skriva ut allt på bloggen och sen radera den. Så har du i alla fall kvar infon för dig själv=)
    Jag bloggar knappt längre själv. Ibalnd för att man ej har lust,eller ingat att skriva...Men jag vill inte heller stänga den...hihih
    Hoppas du har det bra annars=) Kram

    SvaraRadera
  2. ilona: jo det är klart... jag kan ju även exportera bloggen och spara på min dator... men ja, jag har inte bestämt än vad jag ska göra... jag är säkert tillbaks bloggande på lakritzz snart igen hahaha

    SvaraRadera
  3. Låter bra,tycker jag=)
    Hade varit skoj om du kunde visa lite foto från Saudi(förstår om det är svårt för en kvinna att gå och fota utomhus) Men hade varit skoj. Berätta lite om hur det ser ut,vad man kan göra osv. Hur kvinnor klär sig osv,ja hur män klär sig oxå för den delen.
    hade varit skoj om man kunde få ta del av landet av nån som bor där. Kram

    SvaraRadera
  4. ilona: nä det är inte det att det är svårt för en kvinna att gå och fota utomhus, det är svårt för både män och kvinnor. att fotografera här är ogillat och inget jag vill försöka mig på....

    Kanske lägger jag in ett inlägg om hur folk klär sig här. inte så jätteintressant kanske men lite :D

    SvaraRadera
  5. yes blogging is fun when u have time to keep it for ur history...
    enjoy

    SvaraRadera